.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور استاندار،مجتمع فرهنگي غدير سوادكوه افتتاح شد

مجتمع فرهنگي هنري غدير سوادكوه در حضور استاندارمازندران، فرماندار  و امام جمعه سوادكوه، مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از مسئولان نظامي و شهري به مرحله بهره برداري رسيد.

استاندار مازندران عصر روز گذشته در آيين افتتاحيه مجتمع فرهنگي هنري غدير سوادكوه از دستاوردهاي مهم انقلاب طي اين 29 سال سخن گفت.

محمد اسماعيل امامزاده مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، عصر روزگذشته در آيين افتتاحيه مجتمع فرهنگي هنري غدير سوادكوه، ضمن تبريك ايام دهه فجر گفت: خداوند در قرآن از فتح الفتوحي براي مومنان ياد كرده كه زماني در دولتي كريمه احساس عزت خواند كرد و منافقين و كفار در آن به ذلت و خواري مبتلا مي شوند، و امام خميني(ره) با تجميع قدرت هاي فرهنگي، هنري و علمي، توانست انقلابي را بيافريند كه مقدمه اي بر آن دولت كريمه است.

وي دشمن را ضعيف تر آني توصيف كرد كه هم آورد دولت و ملت ايران اسلامي باشد و با تكيه بر كلام امام راحل(ره)، بر تحكيم هرچه بيشتر ملت و دولت تاكيد ورزيد و افزود: مسئولان بايد با پيروي از راه امام و شهداء از دستاوردهاي انقلاب به خوبي صيانت نموده و در خدمت گزاري براي انسان هاي مخلص و مردمي كه جانانه داشته هايشان را تقديم اين انقلاب كرده اند، تلاش كنند.

امامزاده در آيين افتتاحيه مجتمع فرهنگي غدير، دولت نهم را رجعت ارزش هاي انقلابي و آرمان هاي والاي اسلامي دانست و ادامه آن را مستلزم حفظ روحيه فرهنگ گستري، ترويج معنويت در جامعه و اخلاق مداري اسلامي و انساني دانست و از نظام جمهوري اسلامي به عنوان يك نظام ذاتاً فرهنگي ياد كرد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران با برشمردن خدمات دولت پس از انقلاب، دستاوردهاي آن را ثمربخش و قابل تقدير دانست و با اشاره به سرانه صفر درصدي برخورداري كشور از فضاهاي فرهنگي هنري در سال 57، افزايش آن را تا حد 17 متر مربع در سال هاي كنوني اعلام كرد.

امامزاده استان مازندران را داراي 40 هزار مترمربع فضاي فرهنگي هنري عنوان كرد و گفت: در ايام الله خجسته دهه فجر سال جاري، 4500 مترمربع فضاي فرهنگي هنري ديگر در مازندران با اعتبار 1 ميليارد و 300 ميليون تومان افتتاح مي كنيم كه تا پايان سال آينده نيز 9 مجتمع فرهنگي هنري در شهرهاي مختلف استان با اعتبار بالغ بر 50 ميليارد تومان به بهره برداري نهايي خواهند رسيد.

امامزاده در پايان ضمن قدرداني از مقامات مسئول، استاندار و همچنين سازمان مسكن و شهرسازي و فرماندار شهر سوادكوه ، تلاش آنان در راه اعتلاي فرهنگ انقلاب و انتقال آن به نسل جوان را ستودني توصيف كرد.

ابوطالب شفقت استاندار مازندران، عصر روز گذشته با افتتاح رسمي مجتمع فرهنگي هنري غدير پل سفيد، در جمع هنرمندان، مسئولان انتظامي و شهري گفت: استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي ، بزرگترين هديه اي بود كه حضرت امام خميني(ره) با انقلاب اسلامي براي مردم ايران به ارمغان آورد.

وي افزود: بزرگترين هنر حضرت امام خميني(ره) بهره گيري از تمامي ظرفيت هاي موجود هنري و فرهنگي براي پيشبرد هرچه بهتر اهداف الهي انقلاب بود و ما فقط در سال 86 شاهد افتتاح 630 پروژه عمراني و 69 پروژه توليدي اقتصادي در استان بوديم .

شفقت از دولت نهم به عنوان نمونه بارز دولت خدمت گزار ياد كرد كه با شوق خدمت به مردم پاي به عرصه نهاده و با دستاوردهاي درخشاني كه در دو سال اخير دارد مورد رضايت مقام معظم رهبري قرار گرفته است.

استاندار مازندران با اشاره به دلاورمردي هاي مردم مازندران در طول ايام انقلاب و نيز دوران دفاع مقدس ، از جانبازان دوران انقلاب تجليل نموده و آنان را پيشگامان عزت و ايثار ايران اسلامي خواند.

گفتني است؛ استاندار مازندران ضمن اظهار رضايت از عملكرد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران، بر لزوم انتقال صحيح فرهنگ انقلاب به نسل جوان تاكيد ورزيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.